Ylöjärven myymälä
Uutiskirje Facebook
Ostoskorisi on vielä tyhjä.

> Kirjaudu sivulle

Tuotehaku

Tuottajat


Ajankohtaista

Siirrymme talviaikaan

30.8.2014

Myymälämme palvelee syyskuun alusta marraskuun loppuun seuraavasti: Ma-la klo 11-19 ja su klo 11-17.

Lämpimästi tervetuloa Fröökynän Herkkuun.

Osto-ohjeet

Näin asioit Fröökynän Herkun verkkokaupassa

NAVIGOINTI

Verkkokauppamme on yksinkertainen, helppo ja nopea käyttää. Löydät päätuoteryhmät sekä sivun yläosan kuvasta että sivun vasemmasta reunasta, josta näet myös alatuoteryhmät. Klikkaamalla otsikkoa sinulle aukeaa näkymä kyseisen tuotekategorian tuotteista.

Sivun vasemmasta laidasta löydät kätevän sanahaun, tietoa tavarantoimittajistamme sekä tiedotepalstan. Oikealta löydät yhteystietomme sekä myymälöidemme osoitteet. Sivun keskiosa on varattu tuotteille. Voit milloin tahansa palata takaisin etusivulle klikkaamalla sivun yläreunassa olevaa kuvaa.

Jos olet entuudestaan asiakkaamme, pääset kirjautumaan aivan sivun yläreunassa olevasta Kirjaudu-painikkeesta. Voit asioida verkkokaupassamme myös kirjautumatta.

OSTAMINEN

Kun löydät haluamasi tuotteen, klikkaa Lisää ostoskoriin -nappulaa. Huomaat, että tuote tulee näkyville sivun vasempaan reunaan ostoskorin alle. Tuotteita lisäillessäsi näet jatkuvasti ostosten yhteishinnan ilman postituskuluja. Verkkokaupan minimitilausmäärä on 20 €.

Kerättyäsi haluamasi tuotteet, klikkaa sivun vasemmassa reunassa olevaa Ostoskori-tekstiä. Voit tässäkin vaiheessa yhä muokata ostoskorisi sisältöä ja tilausmääriä. Kun olet valmis, siirry maksamaan klikkaamalla ostoskorinäkymässä Kassalle-nappulaa.

Voit tilata halutessasi luomatta asiakastiliä. Luomalla asiakastilin voit kuitenkin tehdä ostoksesi nopeammin, olet ajan tasalla tilauksesi käsittelyvaiheista ja voit tarkastella aikaisemmin tekemiäsi tilauksia.

Lähetämme tuotteet toimitusmaksuitta Nouto postista -paketteina sekä pakettiautomaatteihin tulevina SmartPost-paketteina. Jos haluat lähetyksen perille saakka kotiisi tai lahjan vastaanottajalle, valitse toimitustavaksi Postin kotiinkuljetus (toimitusmaksu 5 €) tai Fröökynän Herkun kotiinkuljetus (0 €, mahdollista vain myymälämme lähialueen postinumeroalueilla). Yli 50 € arvoiset ostokset saat halutessasi toimituskuluitta kotiisi tai lahjansaajalle saakka.

Syötä toimitusosoite ja etene maksamaan. Jos käytössäsi on alennuskoodi, voit syöttää sen tässä vaiheessa. Maksa ostoksesi klikkaamalla haluamaasi maksutapaa. Käytössämme ovat mm. kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet.

Yritysasiakkaat voivat tilata laskulla. Tässä tapauksessa yrityksen y-tunnus on ilmoitettava Tilauksen lisätiedot -kenttässä. Varaamme oikeuden tarvittaessa tarkistaa kaikkien laskutusasiakkaidemme luottotiedot sekä kieltäytyä tilauksesta tai keskeyttää sen toimitus, mikäli arviomme mukaan asiakkaan luottokelpoisuus on alhainen.

 

Lue lisää maksu- ja toimitustavoista.

 

Usein kysytyt kysymykset

 

Voinko tilata lahjakorin suoraan lahjansaajan osoitteeseen?

Voit! Kirjoita tilaustietoja täyttäessäsi SAAJA-kenttään lahjansaajan osoitetiedot sekä saajan matkapuhelinnumero. Vastaanottajan puhelinnumero on välttämätön tieto, ja sitä käytetään vain jakelun varmistamiseksi.
Kokemuksemme mukaan lahjalähetykset on tyylikkäintä ja saajan kannalta mukavinta lähettää kotiovelle kannettuina. Flex-toimituksessa Itella on yhteydessä lahjan saajaan ja sopii hänen kanssaan sopivimman toimitusajankohdan. Paketti tuodaan vastaanottajalle kotiin. 
Flex-toimituksen hinta on 5 €. Yli 50 € arvoiset tilaukset toimitamme veloituksetta.

Tahdon tilata useammalle ystävälleni lahjakorin. Miten toimin?

Mikäli haluat lähettää useamman lahjakorin, teethän jokaisesta korista oman tilauksen.

Voit liittää koriin veloituksetta pakettikortin ja oman tervehdystekstisi. Vaihtoehtoisesti voit myös ostaa verkkokaupasta jonkin Paperisilppurin korteista. Kirjoita molemmissa tapauksissa tervehdystekstisi pakettikortin tekstille varattuun kenttään. Tämä onnistuu tilauksen tekovaiheessa toimituksen osoitetietojen syöttämisen yhteydessä.

Kuinka kauan paketin toimitus kestää?

Tuotteet toimitetaan postiin normaalisti 1-4 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Ilmoitamme asiakkaalle sähköpostitse tai puhelimitse, mikäli toimitusaika poikkeaa selvästi normaalista.
SmartPost-paketit ovat perillä pääsääntöisesti jo seuraavana päivänä niiden lähetyksestä. Oman paketin matkaa voi seurata lähetystunnuksen avulla osoitteessa www.posti.fi/lahetystenseuranta.


Voiko tuotteita tilata ulkomaille?

Toimitamme tuotteita ainoastaan Suomeen, joko Itellan tai oman kotiinkuljetuspalvelumme välityksellä.


Haluaisin ostaa samaa tuotetta useamman kappaleen. Tuote näkyy verkkokaupassa, mutta monen tuotteen tilaaminen ei kuitenkaan onnistu. Mikä on vikana?

Vika saattaa löytyä tuotteen varastosaldosta, eli verkkokaupassa haluamasi tuotteen saldo on pienempi kuin toivomasi määrä.
Mikäli asioit verkossa myymälämme aukioloaikoina, kannattaa asiasta kysyä vaikka Livezhatissa fröökynältä. Jos tuotetta on riittävästi varastossa, nostamme saldoa niin, että pääset tilaamaan tuotteet.

Voiko verkkokaupasta tilata laskulla?

Yritykset voivat tilata tuotteitamme myös laskulla. Syötäthän Y-tunnuksen Tilauksen lisätiedot -kenttään tilausta tehdessäsi. 
Varaamme oikeuden tarvittaessa tarkistaa kaikkien laskutusasiakkaidemme luottotiedot sekä kieltäytyä tilauksesta tai keskeyttää sen toimitus, mikäli arviomme mukaan asiakkaan luottokelpoisuus on alhainen.
Voimme lähettää myös verkkolaskun, jolloin verkkolaskutustiedot liitetään kommenttikenttään.

Tilaamani tuote on rikkoutunut lähetyksessä. Miten toimin?

Tarkista aina paketin kunto postivirkailijan läsnäollessa noutaessasi lähetystä. Jos tuotteet ovat vaurioituneet, ota yhteyttä sähköpostitse asiakaspalvelu@frookynanherkku.fi sopiaksesi uuden tuotteen toimituksesta.

Voinko tilata verkkokaupasta tuotteita vaikkapa yrityslahjoiksi?

Verkkokaupan kauttakin yrityslahjojen tilaaminen onnistuu. Kannattaa kuitenkin tutustua ensin sivuun http://www.suklaatila.fi/yrityksille,
varsinkin jos tarvitset useampia yrityslahjoja. Muistathan myös jättää tarjouspyynnön.

Asiakaspalvelu

Yhteystiedot
p. 010 3221 329
(myymälän avoinnaoloaikoina)
asiakaspalvelu@frookynanherkku.fi
Hiitintie 1 (ABC Teivo)
33400 Tampere

Livezhat:
Asiakaspalvelijamme vastaavat kysymyksiisi myös Livezhatissa, jonka löydät sivun oikeasta alareunasta. Livezhat-palvelumme on avoinna pääsääntöisesti myymälämme avoinnaoloaikoina.

Lyhyesti meistä

Fröökynän Herkun omistaa ylöjärveläinen maatilalla toimiva perheyritys Suojärven Suklaatila Oy. Verkkokauppamme valikoimaan kuuluu omien käsin tehtyjen suklaidemme ohella monipuolinen kattaus suomalaista osaamista, lähituotteita  ja maaseudulta kumpuavaa pienyrittäjyyttä.

Oiva-raporttimme löytyvät täältä.

Toimitukset 0 €

Toimitamme koko Suomeen Itellan välityksellä toimituskuluitta riippumatta tilauksen koosta tai tilattujen tuotteiden määrästä. Ilmainen toimitus koskee toimitustapoja Nouto postista ja SmartPost. Itellan kotiinkuljetuksen saat halutessasi hintaan 5 € tai veloituksetta yli 50 € arvoisissa tilauksissa.

Oma kotiinkuljetuspalvelumme kantaa ovellesi arjen ja juhlan herkut kolmesti viikossa - tuore- ja kylmätuotteemme mukaan lukien. Tilaa kotiin, mökille tai tuttavallesi yllätyslahjaksi. Kotiinkuljetus toimii myymälämme läheisyydessä Tampereen ja Ylöjärven keskusta-alueilla. Palvelu on ilmainen.

Myymälät

Fröökynän Herkku

Hiitintie 1 (ABC Teivo)
33400 Tampere
Avoinna
ma-la 11-19, su 11-17
www.frookynanherkku.fi
Puh. 010 3221 329

Suklaatilan tilapuoti

Liivalammintie 75,
34140 Mutala
Avoinna ma-la klo 10-17,
Pyhisin suljettu.
www.suklaatila.fi
Puh. 010 3221 320

 

Katso myymälöiden sijainnit alla olevasta kartasta.



Suklaatila ...suklaata hyviin hetkiin

Maksuvaihtoehdot